אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

צור נגד צור: "הסר ידך מערוץ 14"

העיתונאי ניסן צור פרסם אתמול (מוצ"ש) מאמר תגובה ליוזמת אחיו הבכור רונן צור, בו קרא להגשת תלונה המונית נגד ערוץ 14. "למרות דעותיי הימניות אין צורך לעצור אותי כחלק מ’הטרור הביביסטי’"

במאמר שפורסם אתמול (מוצ"ש) במקור ראשון, יצא העיתונאי ניסן צור כנגד היוזמה שנקט אחיו הבכור, רונן צור בהגשת תלונה המונית נגד ערוץ 14. במאמרו במקור ראשון כתב כי "למרבה הצער יש גם כאלו שמעזים לחשוב אחרת ממך ומחבריך. מעטים בלבד, רק 64 מנדטים. הדמוקרטיה – לא שלכם, שלנו – עדיין מעניקה את זכות ההחלטה לרוב".

צור הביע את הערכתו לאחיו הבכור, אך גינה את אמירתו ואמר כי "למרות דעותיי הימניות אין צורך לעצור אותי כחלק מ’הטרור הביביסטי’, כאיש ימין אמיתי, יש רק ערוץ טלוויזיה אחד שמייצג אותי ונותן לי ולמאות אלפי מצביעי ימין קול בתקשורת הישראלית, אך גם את כבשת הרש הזו אתם מנסים כעת לגזול מאיתנו בשם "הדמוקרטיה".

כאמור, לפני כחודש הוביל צור הבכור קמפיין הקורא להגיש תלונה נגד ערוץ 14 לאחר ראיון ששודר בתוכנית "ריקלין ושות'" בו נשמע הרב אמנון יצחק מאשים את אנשי מפאי בהפקרות יהודי אירופה בשואה. "השמאלנים האלה שהקימו את המדינה – מפאי" בהפקרת יהודי אירופה בשואה".

בתגובה למאמרו, הגיב בציוץ רונן צור והדגיש: "לא כל מי שתמך בנתניהו הוא טרוריסט, אבל יש כת ביביסטית מסוכנת, מפיצת שנאה  ומטיפה לאלימות קשה. בשם הסגידה לנתניהו: היא זכתה לגב ציבורי וערוץ תקשורת".

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן