אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

"רוקדים על הדם": אנשי תקשורת מתייחסים לגל הטרור הנוכחי

גל הטרור לא עוצר, וכך גם רשת הטוויטר: אנשי תקשורת בהתבטאויות שנויות במחלוקת סביב האייטם שפורסם אתמול (ב') בחדשות 12, כי חברי כנסת מהקואליציה "רקדו על הדם" של נרצחי הטרור בממשלת בנט-לפיד. מגיש חדשות 12, גל חן, פרסם אתמול נתונים בעייתיים בדבר גל הטרור הנוכחי וחשף גידול משמעותי בכמות הנרצחים, שכן מדובר בגל הטרור האלים ביותר בשנים האחרונות. בהמשך פרסם גל ציוצים של חברי הקואליציה לרבות רוה"מ נתניהו, בן גביר וסמוטריץ', שהתבטאו בחריפות נגד ממשלת בנט-לפיד, בזמן שהיו באופוזיציה.

העיתונאי והפרשן הפוליטי של "כיכר השבת", ישי כהן, התייחס לגל הטרור ההולך והגובר בישראל וכתב כי "דם יהודים נשפך כמים. תחת שלטון ימין מלא מלא. שלטון שעד לפני תשעה חודשים האשים את ממשלת בנט לפיד עבאס בכל פיגוע. עת לחשבון נפש. עצוב. מדכא". לציוץ הגיב ינון מגל, שתקף את כהן ואמר: "אתה מתלונן שהימין רקד על הדם בממשלת שמאל ועכשיו אתה רוקד על הדם בממשלת ימין.. מתברר שלא רק אשכנזים יודעים לרקוד מה יפית".

השניים פתחו בוויכוח שגרר תגובות רבות ברשת החברתית. כהן, פרסם ציוצי עבר של מגל כתגובה: "מקווה שבנט לא מתכוון להרים צ'ייסר אחרי כל פיגוע במשמרת שלו. זה עלול להוביל לשכרות", לצילום המסך מציוצו של מגל הוסיף את הכיתוב: "לפחות הם יודעים לשתות".

גם העיתונאי עקיבא נוביק, התייחס לאירועי אמש וכתב: “שרים בממשלה שרקדו על דם נרצחים בעבר, צריכים עכשיו לכל הפחות להתנצל על התנהגותם המופקרת, ולהודות בלבם לחברי אופוזיציה שלא מתנהגים עכשיו בכזאת נבזות”.

העיתונאי חיים לוינסון מנה בציניות את "רשימת האשמים" של הקואליציה לדעתו וסיכם: תמיד תזכרו שאחים אנחנו.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן