אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

שאלון מחקר לעיתונאים בדבר השלכות עבודתם, במהלך מלחמת "חרבות ברזל".

מאז השבעה באוקטובר 2023, עיתונאים ואנשי תקשורת עובדים מסביב לשעון כדי להנגיש לציבור מידע ישיר, מיידי ושקוף. בצד החשיבות הרבה שבעבודה זו, לעיתים נחשפים העיתונאים למראות, תמונות, סיפורים ואירועים קשים. השאלון שבקישור המצורף, הוא חלק ממחקר המבקש לבחון את השלכות העבודה העיתונאית על עיתונאים, במהלך מלחמת "חרבות ברזל" | השאלון נערך על ידי עמותת נט"ל (נפגעי טראומה על רקע לאומי) ומטעמה.
מאז אירועי שבת ה -7 באוקטובר 2023 ומלחמת ״חרבות ברזל״ ודאי שאלתם את עצמכם כיצד משפיעים עליכם האירועים הקשים שאותם אתם מסקרים ומה יכול לסייע לכם בתקופה זו?
מחקר זה, נועד לבחון את השפעות הסיקור העיתונאי של מלחמת "חרבות ברזל" ואירועי שבת 07.10.2023 – על הסתגלותם הנפשית של העיתונאים.

נודה לכם מאוד אם תסכימו לייחד כ- 10 דקות ולהשיב לשאלון כדי לקדם את התובנות בתחום חשוב זה בישראל.

חשוב לציין כי אין תשובות נכונות או לא נכונות. ברצוננו להבין את החוויה האישית שלכם ולכן נבקש מענה כן ככל הניתן. המחקר הינו אנונימי, וכל מידע שנמסר נשמר בסודיות מוחלטת.
בנוסף, חשוב להדגיש כי ההשתתפות הינה רשות וכי זכותכם המלאה לסרב או להפסיק את ההשתתפות במחקר בכל שלב.

המחקר נערך בידי פרופ' רחל דקל מאוניברסיטת בר-אילן, ד"ר תמר לביא מעמותת נט"ל, פרופ' זהבה סולומון ודר' ענת פלג מאוניברסיטת תל-אביב ומאושר בידי ועדת האתיקה של אוניברסיטת בר-אילן.

לכל שאלה בנוגע למחקר ניתן לפנות לד"ר תמר לביא: [email protected]
במידה שיתעורר צורך לשוחח עם איש מקצוע בעקבות מילוי השאלון, ניתן לפנות לקו הסיוע של נט״ל
1-800-363-363

לשאלון: https://survey.fra1.qualtrics.com/jfe/form/SV_bOSZagzXgWv3lZA

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן