אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

שר האוצר שוב תוקף את התקשורת הישראלית: "לא למדו כלום גם אחרי ה-7.10"

שר האוצר סמוטריץ ממשיך לעסוק בתקשורת בכלל ובעיתונות הכלכלית בפרט: תקף בחריפות את הסיקור התקשורתי "החובבני" אודות קריאות הבוז שספג כשירד מהבמה בכנס ועידת מרכז הנדל"ן 2024 והמשיך ב"ביקורת התקשורת" כשעסק בכתבה שפורסמה בדה-מרקר אודות יוזמתו לניתוק הבנקים הישראלים מהפלסטינים

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף הבוקר (ה') את דה-מרקר בחשבונו ברשת החברתית X, כשהתייחס לכתבה שעסקה במהלך לניתוק הבנקים הישראלים מהבנקים של הרשות הפלסטינית, אותו הוא מבקש לקדם. בציוץ שפרסם כתב: "בהארץ-דה מרקר לא למדו כלום גם אחרי ה-7.10, אבל האמת שזה לא מפתיע אותי. לאפשר העברת כסף לאויב לא קונה שקט, הוא רק מאכיל את המפלצת ומזמין את הטבח הבא".

לפי הכתבה מאת מירב ארלוזורוב, הצעד לניתוק הבנקים הפלסטינים עלול להתפרש בעולם כהפרה של הסכמי אוסלו ועלול לגרור השלכות מרחיקות לכת על ישראל עד כדי הטלת חרם על הבנקים הישראליים ולהכניס את כלכלת ישראל למצור של ממש. עוד נכתב בידיעה כי הסיבה האפשרית של שר האוצר למהלך שכזה היא תגובה לצעד של הממשל האמריקני, שהפעיל לאחרונה סנקציות נגד כמה מתנחלים שהוגדרו על ידי האמריקנים כטרוריסטים.

זוהי ההתקפה השנייה ביומיים האחרונים של שר האוצר על התקשורת הישראלית. בפוסט ארוך שכתב, לאחר שירד מהבמה כשספג קריאות בוז מהקהל בכנס ועידת מרכז הנדל"ן 2024, טען כי הסיקור התקשורתי לו זכה האירוע היה מופרז ולא שיקף את עוצמותיו, שהיו קטנות בהרבה, לדבריו. "הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית. צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי… תחשבו רגע כמה זה מדהים וכמה זה מביך וחובבני", כתב.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן