אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

תוכנית שבועית "קומית פרועה" תעלה לשידור בכאן 11

תוכנית קומית חדשה "מקורית ופרועה" תעלה בכאן 11 במתכונת של מועדון סטנד אפ.

מתאגיד כאן 11 נמסר כי כל קטע בתוכנית יחל על הבמה ויימשך מחוצה לה, במקומות שונים. התוכנית תשודר החל מ-12 באוקטובר, בימי חמישי בערב, מיד לאחר מהדורת החדשות, בכאן 11 ובכאן BOX.

המשתתפים בתוכנית הם, בין היתר, הקומיקאים גורי אלפי, אורנה בנאי, תם אהרון, הדר לוי, תום יער, אורי גוטליב, נלי תגר, בן בן ברוך, גלית חוגי, גיא אדלר, איתי זבולון, שיר ראובן וקארין כהן.

התוכנית תשלב בידור וקטעי סטנד אפ קומיים שבוצעו מול קהל. החידוש בפורמט הוא שתוך כדי הקטע הבימתי משתלב מערכון, המדגים ומקצין את הסיפור אותו מספר הקומיקאי שעל הבמה, כאשר פס הקול ממשיך מהבמה אל תוך המערכון.

מתכונת זו  תאפשר לצופה ללוות, למשל, את גורי אלפי לחופשה אתגרית בצפון הארץ, את תום יער ל"טיול קקי" עם הכלב, את גיא אדלר להצגה יומית בקולנוע, את הדר לוי לחדר היולדות ואת בן בן ברוך  לתחנת דלק בלי שקל בכיסו.

שלא כמו התוכנית המצליחה "ארץ נהדרת" בקשת 12 (שלאחר יציאתה לחופשה חוזרת שוב כעת), מועדון הסטנד אפ בכאן 11 כמעט ולא יעסוק בענייני מדינה ופוליטיקה שנויים במחלוקת. התוכנית מבוססת על פורמט מצליח של ה-BBC, המשודר בבריטניה זו העונה החמישית ואשר נמכר למדינות נוספות.

חלק ממשתתפי התוכנית מועדון הסטנד אפ הם קומיקאים בתחילת דרכם. התוכנית תציג בין היתר מערכונים על אירועים טריוויאליים כגון חתונה או ביקור אצל פסיכולוג.

 

 

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן