אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

"כפי שהנאצים השמידו יהודים בטענה שהם מסוכנים לשלום העולם, כך אומרים היום שמדינת היהודים מסוכנת לשלום העולם"

העיתונאי והפובלציסט בן דרור ימיני מביע את דעותיו הנחרצות במשך שנים וחשף לא אחת את צב יעות העולם בכל הקשור להתנהלות ישראל בסכסוך הישראלי-פלסטיני. בראיון ליהודית יחזקאלי טוען כי האסלם הקיצוני הפך את העם הפלסטיני לקורבן בכל קנה מידה ובכך מחביר אליו את דעת הקהל המערבית

 

"שום דבר לא התחיל ב-7 באוגוסט 23. אנחנו עדים לכך שבמוקדי המדיה והאקדמיה במשך שתי עשרות שנים, מתפתחת תרבות של שקרים והונאה, בכל מה שקשור לסכסוך הישראלי פלשתינאי" טוען העיתונאי הפובליציסט בן דרור ימיני.

ימיני, בעל טור בעיתון "ידיעות אחרונות" מביע במשך שנים רבות את דעותיו הנחרצות על הסכסוך ישראלי פלשתיני שאליו נגררת ישראל. "פעם הסכסוך היה ישראלי-ערבי. כיום הפלשתינים נמצאים בתהליך שונה ומרתק. הם הפכו את עצמם לקורבנות האולטימטיביים של העולם בכל מצב אפשרי ובכל מדדים אובייקטיביים שניתן למדוד: תוחלת החיים, תמותת תינוקות, השכלה ועוד. הם נמצאים בתקשורת בשליש העליון של העולם, אבל מבחינת המעמד ‘הקורבני’ נתפשים על תקן של המדוכאים עלי אדמות. הם הצליחו לתפוש את המקום הראשון בזה, יותר מכל עם אחר" טוען ימיני ומדגים: "באפריקה נהרגו מיליונים, באסיה יש עשרות מיליוני פליטים נוצרים. הג'יהאד האיסלמי, קרי האסלם הרדיקאלי הרג מאות אלפים. בארה"ב נרצחו קרוב ל-400 אלף בני אדם מאז פיגועי התופת, ואני מדבר רק על פגועי רצח וטרור, לא על מלחמות".

"טענתם השקרית היא שישראל מבצעת ג'נוסייד והורגת חפים מפשע, אבל הרי חפים מפשע נהרגו גם בתוך גרמניה הנאצית. האם זה הופך את גרמניה דאז לקורבן ואת בעלות הברית בלחימה מולה למי שאשמה בג'נוסייד"

ימני, בעל פרס אגודת העיתונאים על מפעל חיים במאבקו בתנועת ה-BDS האנטישמית. כבר בשנת 2010 הוא חשף מאמרים שקריים על התעללות בפלשתינאים כביכול, שהם לדבריו עלילות דם ואנטישמיות חדשים: "האסלם הרדיקאלי הרג מאות אלפים. בארה"ב נרצחו קרוב ל-400 אלף בני אדם מאז פיגועי התופת. בדארפור היה ג'נוסייד של כ-400 אלף בני אדם, יש מיליוני פליטים בניגריה, מתבצע רצח שיטתי של נוצרים, אבל אין הפגנות ואין מחאות משום שהכול שמור רק לקונפליקט אחד הקונפליקט הישראלי-פלשתיני. מוזר עוד יותר מציין ימיני, שהפלשתינים שרובם תומכים בחמאס, שהם חלק מציר הרשע שברשות איראן, הם לא המדוכאים אלא הם המדכאים. הם אלה הנמצאים בברית עם החותים, עם הטאליבן, עם אל-קאעידה, דעאש, עוד לפני הופעת דאעש אמרו ראשי החמאס שהאסלם צריך להשתלט על כל העולם. מטרתם לא הייתה פלשתין כלל אלא כיבוש העולם כולו והעולם הנאור מסרב להקשיב. זאת משום שתרבות השקרים וההונאה השתלטה על המדיה ועל האקדמיה. מנגד, הארגון הג'יהאד האיסלמי, שכל האידיאולוגיה שלו בנויה על דכוי, מבצע הטבח החמור ביותר מאז פיגועי התופת בארה"ב. אנחנו רואים שיש כאלה בעולם המערבי פרוגרסיבי, שמזדהים עם הרוצחים. הפרדוקס הגדול יותר הוא שהם מזהים איתם תחת הכותרת של קידמה וזכויות אדם, זאת למרות שהם יודעים היטב שהחמאס הוא חלק מהג'יהאד האיסלמי שאינו מאמין בזכויות אדם ולא בחופש ולא בדמוקרטיה, אלא בדיכוי חשוך של הכלל והפרט. אחד השיאים של הארגון הג'יהאד סטי הרצחני והגזעני הוא ההכרזות ויישומם על הצורך בהשמדת יהודים. הם משתמשים הסגנון משפטי בנוסח משפטי נירנברג נגד הנאצים. הם מנפקים תביעות דמגוגיות ושקרים נגד מדינה אחת קטנה בעולם החופשי, קרי ישראל שבכל זאת מנסה להיאבק בישות הכי גזענית ורצחנית שקמה מאז היות הנאצים. ארגון איסלמיסטי נאצי שעושה ככל יכולתו שלוח את המדינה וכל ראשיה לבית המשפט לטריבונל מיוחד בהאג, בנוסח משפטי נירנברג. טענתם השקרית היא שישראל מבצעת ג'נוסייד והורגת חפים מפשע, אבל הרי חפים מפשע נהרגו גם בתוך גרמניה הנאצית. האם זה הופך את גרמניה דאז לקורבן ואת בעלות הברית בלחימה מולה למי שאשמה בג'נוסייד. עלילות הדם כאז כן גם היום. פעם האשימו וטענו טענות נגד היהודים והיום הטענות הן נגד מדינת היהודים. כפי שאז התעמולה הנאצית השמידה יהודים בטענה שהיהודים מסוכנים לשלום העולם, אומרים היום שמדינת היהודים מסוכנת לשלום העולם"

בן דרור צופה בפסימיות בהתנהגות העולם הנאור מול האנטישמיות החדשה ואת החידלון הישראלי להתמודד איתה: "רצינו לקוות שהעולם החופשי לפחות, נמצא בתהליכי גמילה מהגזענות של שנאת יהודים, אולם מתברר שמאות אלפים צועדים במרכזי מדינות מערביות ובקמפוסים הגדולים בקריאה להשמיד את מדינת היהודים. מזה עשרות שנים ישראל נרדמה בשמירה. היא התעלמה מתהליכי עומק שמתרחשים בקמפוסים והאוניברסיטאות, שחלק נכבד מתהליכים אלה הוא במימונה של קטאר. ישראל הייתה צריכה להיכנס לפעולה באופן שתחשוף את תעשיית הרעל במימון קטארי, וגם לפעול כדי לחשוף את מנגנוני המימון לכך".

יש אור קטן בקצה המנהרה?

כדאי לשים לב לתופעה חדשה המתרחשת ממול. לא כל אנשי העולם החופשי מרוצים ממה שקורה מול עיניהם. הם מ בינים שהסרטן האסלמיסטי מתפשט אצלם וחודר לתוכם. יש גם לא מעט מוסלמים שטוענים כי האסלמיסטים ואנשי הג'יהאד הם אויבי המוסלמים. זו הסיבה שברוב ארצות מערב אירופה יש עלייה משמעותית של כל מפלגות הימין. צריך לקוות שההתפכחות הזאת תגדל ותתחיל להזיז את המטוטלת לכיוון השני. אסור להתייאש ולהרים ידיים, ובעצם חלק מהעבודה עושים בשבילינו המפגינים נגד ישראל במצעדי ה אנטישמיות במו ידיהם. בשבועיים האחרונים למשל הם מפגינים ומנופפים דגלים של החותים. הטרלול כאן הגיע לשיאים חדשים משום שהדגלים של החותים אומרים מוות לאמריקה ומוות לישראל".

 

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן