אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

לצד החלשות מגמתית בנתוני צפייה בערוצי החדשות – חדשות 12 היחידה רושמת התחזקות

צריכת מהדורות החדשות ירדה בשלושת החודשים האחרונים, ערוץ 13 רשם את הירידה החדה ביותר וחדשות 12, היחידה שהגדילה את כוחה בכ-5%

נתוני הצפייה של המהדורות המרכזיות נחלשות, ערוץ 13 סופג ירידה חדה של כ-12%. חדשות 12 היחידה שרשמה גידול בנתוני הצפיות במהלך חודשי הקיץ.

נתוני הצפייה של המהדורות המרכזיות בטלוויזיה הישראלית נחלשו בשלושת החודשים האחרונים. חדשות 12, שנותרה בצמרת, רשמה התחזקות של כ-5% בחודש ספטמבר בהשוואה לחודשי יולי-אוגוסט. לצד חדשות 13, המהדורה המרכזית של חדשות 14 איבדה בממוצע כ-8% רייטינג, בעוד שתוכנית הפטריוטים נותרה יציבה עם נתוני צפייה של כ-7%.

הפטריוטים, שעוררו סערות רבות בחודשים האחרונים נוכח הקמפיין נגד חברת שטראוס והקריאות לשחרורו של יגאל עמיר, רושמים גם הם היחלשות מסוימת של כ-1% בנתוני הצפייה.

החלשות בנתוני צפייה של מהדורות החדשות - אגודת העיתונאים בתל אביב

נתוני הצפייה הגבוהים ביותר החודש נרשמו ב-06.09.23 עם ממוצע של 8.3%. שישה ימים לפני הדיון הדרמטי בבג"צ על העתירות בעילת הסבירות, איש הליכוד הזהיר את שופטי בית המשפט העליון ואמר כי יש צורך לאזן בין הרשויות ורמז כי התערבות של שופטי בג"צ בחוקי יסוד תוביל לצעדים מרחיקי לכת מצד הכנסת: "הכנסת לא תקבל בהכנעה את רמיסתה". ימים אחדים לאחר האמירה שהסעירה את המערכת הפוליטית, אוחנה חידד את דבריו בראיון לידיעות אחרונות ואמר כי אחת מן האפשרויות העומדות לרשות הכנסת, היה ובג"צ אכן יפסול את תיקון חוק היסוד, היא להקים בית משפט לחוקה.

חדשות 14, שזכו באותו הערב לעלייה חדה בנתוני הצפייה, 7% רייטינג וזינקו למקום השני לאחר חדשות 12, אמרו בדיון שהתפתח באולפן: "אם בית המשפט העליון ישנה את כללי המשחק, וישנה את חוק הנבצרות, על הכנסת באותו הרגע להתכנס ולחוקק באותו הרגע את חוק הנבצרות בפרשנות שלה. הריבון הוא מעל בית המשפט העליון, זה מה שאמר היום יו"ר הכנסת אמיר אוחנה".

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן