אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

סקר: הציבור מאמין לערוץ 11 יותר מלשאר הערוצים

על-פי סקר שבוצע על-ידי מרכז אקורד שבאוניברסיטה העברית, כאן 11 הוא כיום הערוץ שמורכב מאמון גבוה בקרב מצביעי הימין והשמאל-מרכז כאחד בכל הקשור לסיקור הרפורמה המשפטית והמחאות נגדה
המעמד של ערוץ כאן 11, הולךל ומתחזק, לעומת מעמדם של ערוצים 12 ו-13, לפחות בכל הקשור לסיקור הרפורמה המשפטית והמחאות נגדה. כך עולה מסקר של מרכז אקורד שבאוניברסיטה העברית, המובא באתר "וואלה ברנז'ה".
 תוצאות הסקר, שנערך ב-5 ו-6 במאי והקיף 761 משיבים, מפתיעות למדי. מהסקר עולה כי המהלך שביצע גולן יוכפז, מנכ"ל תאגיד השידור, כאשר הביא אל ערוץ כאן 11 את מגישת ערוץ 13 איילה חסון, ואשר ספג ביקורת, דווקא חיזק את מעמד הערוץ בקרב מצביעי הימין מחד, אך לא פגע במעמד הערוץ בקרב תומכי השמאל והמרכז. למעשה, לפי הנתונים, כאן 11 הוא כיום הערוץ שמורכב מאמון גבוה בקרב מצביעי הימין והשמאל-מרכז כאחד.
השאלה שנשאלו הנסקרים היא "באיזו מידה, לדעתך, הסיקור התקשורתי של הרפורמה המשפטית והמאבק נגדה, מוצג בצורה אמינה בכל אחד מהערוצים הבאים"?
על פי תוצאות הסקר, בקרב הנשאלים המזוהים עם השמאל והמרכז ערוץ כאן 11 הוא הערוץ האמין ביותר המסקר את הרפורמה המשפטית והמחאה נגדה – ציון ממוצע של 4.6 בסולם של 1 עד 6).
אחריו משתכרים ערוץ 12 (4.25), ערוץ 13 (4.25) וערוץ 14 עם ציון ממוצע של 1.8 בלבד.
בקרב הציבור הימני, נמצא ערוץ 14 כאמין ביותר בסיקור – 3.6 בממוצע בסולם של 1 עד 6.  אולם מתברר כי הצופים מהצד הימני של המפה הפוליטית בוטחים במידה גבוהה בערוץ כאן 11, כמעט באותה מידה שהם בוטחים בערוץ 14 (3.2 בממוצע). ערוצים 12 ו-13 מדורגים נמוך יותר עם 2.6 ו-2.7 בהתאמה.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן