אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

רכילות וספקולציות במסווה של עיתונות

תוך זמן קצר התברר שבמחוזותינו, גם "כשאין סיפור", יכול להיות סיפור זה קורה כשרכילות קטנה, הופכת חיש קט לספקולציה ושתיהן יחד, בצרוף מחזור סלקטיבי של קטעי דברים מימי המאבק על ייצוג העיתונאים

אמש מנכ"ל אגודת העיתונאים – יוסי בר מוחא ואנוכי, הגענו לפגישה עם אבי משולם, העורך הראשי החדש של קבוצת "ידיעות אחרונות" וסיגל רגב – בוכריס העורכת החדשה של העיתון המודפס. פגישת עבודה לקראת כנס אילת לעיתונות ה-16, שיערך במרכז הכנסים של מלונות הרודס באילת: 12-15 בנובמבר 2023. פגישות מסוג זה אנו עורכים בכלי תקשורת שונים ומתחרים, כשעל הפרק שיתוף פעולה בין האגודה לגוף התקשורת באשר להשתתפותם של עיתונאים בכנס אילת לעיתונות שמן הסתם, הוא גם כנס התקשורת המרכזי והמשמעותי ביותר העוסק בתקשורת בישראל.

שעות בודדות לאחר הפגישה, קיבל מנכ"ל האגודה הודעת טקסט משירי בלומברג מהעין השביעית וכך היא כתבה: "אני פונה אליך בעניין הפגישה שלך במשרדי נוני מוזס היום, תרצה להתייחס לתוכן הפגישה? בנוסף, תרצה להתייחס לידיעה שבה נטען כי בעבר ביקר בית הדין לעבודה את שיתוף הפעולה של אגודת העיתונאים והנהלת קבוצת ידיעות אחרונות, במטרה לחבל במשא ומתן שניהלו באותה עת בארגון העיתונאים?".

בר מוחא השיב לבלומברג: "לא הייתה פגישה כלל עם נוני מוזס או מי מטעמו ובוודאי שלא בענייני עובדים בידיעות אחרונות. הפגישה הייתה בעניין כנס אילת לעיתונות ושיתופם של עיתונאים מהעיתון בכנס".

לידיעתך! הפגישה התקיימה עם עורכת העיתון והעורך הראשי אבי משולם. העורכים, כפי שידוע לך ולשכמותך לא מעורבים כלל בענייני העסקתם של העיתונאים. אנו לא מעורבים כלל בענייני סכסוכי עיתונאים ולכן גם לא נפגשנו כלל עם נציג כלשהוא של הנהלת העיתון שהם ורק הם מטפלים בנושא.

צר לי לאכזב אותך, אין לך סיפור. אבל תוך זמן קצר התברר שבמחוזותינו, גם "כשאין סיפור", יכול להיות סיפור.

זה קורה כשרכילות קטנה, הופכת חיש קט לספקולציה ושתיהן יחד, בצרוף מחזור סלקטיבי של קטעי דברים מימי המאבק על ייצוג העיתונאים בידיעות אחרונות לפני שנים רבות והכל כמובן במסווה של עיתונות.

https://www.the7eye.org.il/494788

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן