אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

איש הדיגיטל מיכה סטוקס נגד עמית סגל: "יש סיבות לאמברגו. יש סיבות לנהלים"

סטוקס תקף אתמול (ג') את הפרשן הפוליטי עמית סגל נוכח פרסום נתוני מדד המחירים לצרכן לפני הזמן, פעולה שנוהג סגל לעשות באופן קבוע, כלשונו

 

האינפלציה ממשיכה לרדת, ויש מי שמנצל זאת. הבעלים של ערוץ היוטיוב הכלכלי, מיכה סטוקס, תקף אתמול (ג') את הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, אחרי שפרסם את מדד המחירים לצרכן שלוש דקות לפני ירידת האמברגו. בציוץ בחשבון הטוויטר כתב כי "מחודש לחודש זה נהיה יותר מגוחך. 6:30 בערב! 18:30 מיליטרי טיים! מדד המחירים לצרכן הישראלי לא אמור להתפרסם לפני 18:30!!! יש סיבות לאמברגו. יש סיבות לנהלים. יש סיבות לשוויון בפני החוק. יש סיבות לשוויון בין המשקיעים. יש סיבות", אמר.

"אבל יש אחד – שכל חודש הכל על ה** שלו. הוא יודע שזה אסור. אבל זה על ה**. הוא יודע שלכם זה מפריע. אבל אתם על ה** שלו. אתם שולחים לי כי זה מפריע לכם. אתם באמת חושבים שמישהו יעשה עם זה משהו? כולנו על ה** שלהם.  כשיגיעו לכסף שלכם – זה יהיה מאוחר מדי. דעתי בלבד שכל חודש זה נהיה גרוע יותר".

מדד המחירים לצרכן בחודש יולי עלה ב-0.3%, עלייה זו תאמה את התחזיות המוקדמות והביאה את האינפלציה ב-12 החודשים האחרונים לרמה נמוכה של  3.3% לעומת 4.2% בחודש הקודם. שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' התייחס לנתונים אחרי פרסומם וכתב: "בשורות טובות! הרבה מאד עבודה לפנינו. ממשיכים לעבוד למען אזרחי ישראל".

 

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן