אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

"סינוואר זיהה היטב את נקודת התרופה שלנו: נתניהו ועדר שופרותיו ומעריציו"

העיתונאי והמגיש, חיים לוינסון, תקף באופן חריג הבוקר (ד') את ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשבון ה-X שלו. בציוץ ארוך שהתפרש בשרשור של ארבעה ציוצים, גידף את נתניהו ואמר כי הוא האחראי לתחושת המסוגלות של סינוואר, שלמד את ישראל והבין כי חולשתו של רוה"מ היא נקודת התורפה של ישראל, כך לדבריו: "סינוואר ישב בכלא הישראלי 22 שנה. למד עברית, מכיר את החברה הישראלית היטב, הרבה יותר ממה שאנחנו מכירים את עצמנו. הוא זיהה היטב את נקודת התרופה שלנו: נתניהו ועדר שופרותיו ומעריציו. הוא למד ב15 שנים האחרונות שמדובר בפחדן, שרלטן, רמאי, נוכל, חסר יכולות, נטול כישורים, שהוא יכול לפתוח במערכה נגד ישראל, לכבוש חבל ארץ, לחטוף למעלה ממ200 איש, להרוג 1500, ועדר מעריציו יגידו עוד, עוד, עוד, העיקר ביבי".

"סינוואר הבין היטב שאין שום מחיר לכישלון של ההנהגה הנוכחית, שמדובר בעדר גלמים רופסים וטיפשים שהוא חכם פי כמה מהם, והוא מוביל אותם באף"

"הוא ידע שביבי לא יכול לנהל מלחמה, שהוא לא מסוגל לקבל החלטות, שהוא יעדיף לנאום מלעשות. שהוא יכול להתבצר מרפיח, וחודשיים נתניהו ילעיט את עבדיו בקשקושים, שתכף תכף תכף", הוסיף.

"הבנתו הרחבה בחברה הישראלית גרמה לו להבין שהעדר המשיחיסטי-כהניסטי יעדיף מלחמת נצח בתקווה לחלום לחזור לעזה. שמעריצי נתניהו יקנו קטטת פייק עם הממשל האמריקאי על פני פעולה נחרצת ומסיבית.  סינוואר הבין היטב שאין שום מחיר לכישלון של ההנהגה הנוכחית. שמדובר בעדר גלמים רופסים וטיפשים שהוא חכם פי כמה מהם, והוא מוביל אותם באף, והם אצלהם העיקר ביבי ביבי ביבי. תפסיקו לתת לסינוואר את מה שהוא רוצה. אם רוצים לנצח את המלחמה, צריך להביא שופל, לקחת את ביבי, שרה, יאיר, בן גביר, כל הכלומניקים האלה ולזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה".

לוינסון, עיתונאי בולט ברשת X, משתמש בשפה עוקצנית ומרבה לבקר את ראש הממשלה, מקורביו ואת הציבור הימני-דתי. בחודש ספטמבר תבע פעיל הליכוד יגאל מלכה  את לוינסון, בגין דברים שאמר עליו בתוכנית רדיו שהגיש בתחנת 103FM, בעקבות פוסט שפרסם לאחר פיגוע שארע בתל אביב.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן