אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

קלמן ליבסקינד: "אצל הבדואים יש אמנם הרבה יותר נקמות דם וחיסולים, אבל השימוש במילה 'גנים' לא היה במקום. אני מצטער"

לאחר שהתבטא אתמול (ד') מגיש האקטואליה קלמן ליבסקינד בצורה גזענית בשעה שראיין את ראש עיריית רהט, עטא אבו מדיגם. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב: "אתמול, במהלך דיון רדיופוני עם ראש עיריית רהט אודות הרציחות בחברה הבדואית, הסביר ראש העירייה ש"מאז האדם הקדמון, רצח זה בגנים של בני האדם". בתגובה, חלקתי עליו, אמרתי לו ש"זה לא בגנים של בני האדם" ודברתי על "הגנים של החברה הבדואית". אז כן, אצל הבדואים יש אמנם הרבה יותר נקמות דם וחיסולים, אבל השימוש במילה "גנים", שנפלטה לי בלהט הוויכוח ובתגובה לאמירה שלו, לא היה במקום. אני מצטער".

התוכנית "קלמן-ליברמן" היא תוכנית אקטואליה יומית המשודרת ברשת ב', במהלכה עלה לשידור אתמול אבו מדיגם ושוחח עם מגישי התוכנית על האלימות בחברה הערבית. הוא טען כי המשטרה לא פועלת דיה למיגור האלימות המתגברת עקב מחסור חמור בתקנים של שוטרים המוקצים לעיריית רהט וטען כי מתוך 82 מיליון שקלים שמדינת ישראל הקצתה עבור תגבור כוחות המשטרה, עיריית רהט קיבלה שלושה תקנים בלבד.

במהלך הריאיון אמר ליבסקינד לראש העיר כי "צריך להגיד את האמת, בחברה הבדואית נקמת דם נמצא הרבה יותר בגנים. בחברה היהודית אין נקמות דם משפחתיות"

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן