אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

הנושאים המדוברים ביותר בכלי התקשורת וברשתות החברתיות: "מבצע מגן וחץ, האירוויזיון ויוקר המחיה"

נתוני יפעת תקשורת בדקו מהם הנושאים שכלי התקשורת בחרו לעסוק בהם במהלך השבוע שעבר לעומת הנושאים שהעסיקו את גולשי הרשתות החברתיות

על-פי נתוני קבוצת יפעת הנושא המדובר בשבוע שעבר בין התאריכים ה 9 במאי ועד ה 15 במאי היה מבצע מגן וחץ והוא הוזכר לא פחות מ 3,647 פעמים בכלי התקשורת ו 13,652 פעמים ברשתות החברתיות.

אחריו הנושא שכלי התקשורת עסקו בו היה גמר האירוויזיון והוא הוזכר 704 פעמים בכלי התקשורת וברשתות החברתיות 1,988 פעמים.

על-פי הנתונים נראה כי ישנה חפיפה בין הנושאים שהתקשורת מכתיבה לבין הנושאים שמעניינים את משתמשי הרשתות החברתיות.

יוקר המחיה הוזכר בכלי התקשורת 624 פעמים וברשתות  1752 פעמים

אחריהם קבלה הרפורמה המשפטית 532 אזכורים וברשתות החברתיות 1708

עוד עולה מהנתונים כי משפט נתניהו למשל מעסיק הרבה יותר את גולשי המדיה החברתית מאשר את כלי התקשורת. בכלי התקשורת הנושא הוזכר רק 122 פעמים לעומת 857 פעמים ברשת.

מחירי הדיור הוזכרו 121 פעמים בכלי התקשורת לעומת 670 פעמים ברשתות החברתיות.

האלימות בחברה הערבית העסיקה את כלי התקשורת קצת פחות והנושא עלה 158 פעמים לעומת הרשתות החברתיות שעסקו בנושא 254 פעמים.

עוד נתון מעניין עולה כי בשני המקומות הגרעין האירני כמעט ולא תפס כותרות ונראה כי הנושא איבד עניין. בכלי התקשורת הנושא הוזכר רק 22 פעמים ובמדיה החברתית 50 פעמים.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן