אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

חיים לוינסון: "שמח לבשר לציבור הקדוש שחבר הכנסת ניסים ואטורי שלח לי מכתב התראה בטרם יגיש נגדי תביעת דיבה"

העיתונאי חיים לוינסון אמר היום (ג') כי קיבל מכתב התראה לפני תביעת דיבה מחבר הכנסת חיים וטורי. בחשבון  הטוויטר שלו אמר: "שמח לבשר לציבור הקדוש שחבר הכנסת ניסים ואטורי שלח לי מכתב התראה בטרם יגיש נגדי תביעת דיבה. מייצגו: המורשע בחטיפה עורך הדיו יוני ג'ורנו, מהעידית שבעורכי הדין בארצנו, בוגר מכללת נתניה. ליעד ורצהיזר תייצג אותי בהליך".

אין זו הפעם הראשונה כי לוינסון נתבע על ידי חברי כנסת ואנשי תקשורת. בשנת 2022 הגיש יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, תביעת דיבה נגד לוינסון בסך 150 אלף שקל בשל פרסום דברים שכינה בן גביר כ"הכפשות ושקרים" שפורסמו ב"הארץ". בכתב התביעה נכתב כי פורסמה כתבה נגד ח"כ בן גביר ולפיה הוא התנגד להגשת תלונה במשטרה בשל אירוע של הטרדה מינית, בעוד האחרון טען כי הדברים שקריים.

בחודש מאי באותה השנה, נתבע על ידי איש התקשורת, אלי ציפורי, כחלק מתביעת ענק שהגיש בסך מיליון שקל נגד גד עמותות העין השביעית ושקוף, העיתונאים, עקיבא נוביק ואבישי גרינצייג, עורכי הדין אלעד מן וצביקה מצקין ונגד הנהלת בתי המשפט. לפי כתב התביעה, נגד ציפורי מתנהל מסע רדיפה רחב היקף במסגרתו הוא מוצג בין היתר כ"משוגע המקלל של טוויטר". לאחר שהגיש את כתב ההגנה, טען לוינסון כי תביעת המיליון של אלי ציפורי נועדה להטריד אותו ומשוללת כל יסוד משפטי. לוינסון הגיש גם תביעה שכנגד, על סך 200 אלף שקלים, בגין שורה של ציוצים מכפישים שפירסם נגדו ציפורי.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן