אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

ירון אברהם על ההתבטאות החריגה: "השיח הזה לא מקובל אצלנו וטוב היה אם הדברים לא היו נאמרים בכלל"

אמירתו המכוערת של ברטל כי "ראש הממשלה הוא מרגל איראני" הביאה את ינון מגל לכונן על כך שאיש מערוץ 12 לא גינה את אמירתו. אולם צפייה בסרטון המלא חושף כי הנוכחים באולפן גינו את האמירה בפה מלא

התבטאות חריגה: עורך הדין עופר ברטל, טייס לשעבר בחיל האוויר, התראיין אתמול (ב') בתוכנית של רפי רשף בחדשות 12 וכינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "מרגל איראני".

"אני חושב, תסלחו לי על הבוטות, אבל ביבי הוא כבר מרגל איראני. אם יש מישהו שפוגע במדינה הזו, בביטחונה, בכלכלתה, בסדרי השלטון והמשפט והחברה ובכל דבר בסיסי במדינה – זה ראש הממשלה שמתקיף את המדינה" אמר ברטל.

מגיש ערוץ 14, יינון מגל התייחס באירוע ותקף את גופי "התבהלה" כי איש מהם לא גינה את דברי ההסטה של עורך הדין ברטל. טיעונו של מגל מצטרף לשורה של תהיות בדבר אמיתות המידע שהוא משתף עם עוקביו, שכן כשלוש שעות טרם העלה מגל את טענותיו לתקשורת, הכתב המדיני של חדשות 12, ירון אברהם התייחס להתבטאות של עורך הדין וגינה את אמירתו בצורה מפורשת: "כמובן שהיו כאלה שהפיצו את הסרטון לא בהקשרו המלא אז למען הסר ספק: כל יושבי הפאנל: רפי, דפנה ואני התנערנו בזמן אמת מדבריו של עו"ד עופר ברטל. כפי שתוכלו לראות בקטע המלא, לא הוצאנו לפרסומות ולא מחאנו כפיים. השיח הזה לא מקובל אצלנו וטוב היה אם הדברים לא היו נאמרים בכלל".

גם העיתונאי רוגל אלפר, מעיתון הארץ, התייחס הבוקר לדברי הבלע של חבר הפאנל וכתב: "אני נאלץ לומר שאמירתו של ברטל אכן מאשימה את נתניהו בבגידה ובניסיון להשמיד את המדינה. אינני יודע אם היא לגיטימית. כבר לא ברור מה לגיטימי במדינה הזאת. אבל היא מעידה שפסה המתינות מהארץ הזו. כל הישראלים נהפכו לקיצוניים".

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן