אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

ירון אברהם: "הבעיה של הקואליציה הזו היא לא רק בחקיקה. אלא גם בהליך: עקום, עוצם עיניים וסותם פיות"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, ירון אברהם, צייץ הבוקר (א') בחשבון הטוויטר והתבטא נגד מדיניות הממשלה: "קבינט לא מכונס, ועדת חוץ וביטחון לא מכונסת, ועוד לפני כן הממשלה לא מקיימת דיון אחד בהשלכות על חיילי וקציני צה"ל בחו"ל, ובוועדת החוקה לא מאפשרים ליועצים משפטיים של משרדי ממשלה להציג חוות דעת. הבעיה של הקואליציה הזו היא לא רק בחקיקה עצמה אלא גם בהליך. עקום, עוצם עיניים וסותם פיות"

להתבטאותו של אברהם הגיב עורך אתר "בחדרי חרדים" לשעבר, העיתונאי אברהם גרינצייג, שהתייחס לביקורת אודות העדר קיום דיון בנושא השלכות על חיילי וקציני צה"ל בחו"ל: "איך יכולות להיות השלכות על קצינים בחו"ל? אפילו אם נניח שעילת הסבירות חשובה ביחס לפעילות צבאית כלשהי, היא לא מבוטלת ביחס למי שאינו פוליטיקאי".

אברהם הגיב בציוץ משלו וחשף כי היועץ המשפטי של המוסד התריע על הסכנה בפני ועדת המשנה של ועדת החוקה ועל סירובו של יו"ר הועדה שמחה רוטמן לבקשת חברי הכנסת להעלות את הנושא לדיון.  

אברהם נתן פרשנות באחרונה לנאומו של בנימין נתניהו ביום חמישי האחרון, בו הגדיש כי על אף ההתערה של נתניהו בפני הציבור כי תופעת הסרבנות מסוכנת לישראל, על פי הנתונים שהוצגו לראש הממשלה, הסיכון מבחינתו לא מתעלה על סכנה – ובכוונתו להמשיך בחקיקה כרגיל.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן