אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

"לא היתה לך הרגשת אי נוחות ציבורית עם העובדה שאת עדה מרכזית במשפט של ראש ממשלה ושר התקשורת המקורב לו ממנה אותך במקביל לתפקיד?"

עורך וואלה ברנז'ה תקף היום (ה') את יד"ר יפעת בן-חי שגב ורמז כי מינויה לדירקטורית בדואר ישראל נבע בשל עדותה המסייעת להגנה במשפט נתניהו לכאורה

עורך מדור וואלה ברנז'ה, העיתונאי דוד וורטהיים פרסם קטע מראיון שערך עם יו״ר מועצת הכבלים והלווין לשעבר, ד"ר יפעת בן-חי שגב, שהעידה לאחרונה בתיק 4,000 במשפט נתניהו: "אחרי שחזרה בה מעדותה נגד רה״מ בתיק 4000 ועברה לעדות אוהדת (ומלאת סתירות) מול קהל ביביסטי תומך, יו״ר מועצת הכבלים והלווין לשעבר הגיעה לספר לי על התקשורת הישראלית מראות עיניה ולהסביר איך זה שקיבלה לפתע מינוי כדירקטורית בדואר. ומה דעתה (המעודכנת) על ההצלחה של ערוץ 14 ועל הסיכוי של תיק 4,000? הישארו דרוכים".

בשיחה תקף ורטהיים את שגב ורמז כי קיים קשר בין מינויה כדירקטורית בדואר ישראל לבין "הפרסה" בעדותה האוהדת כלפי רוה"מ נתניהו. לדבריו, קיים דפוס בין כל מי שהעיד לטובת ההגנה לבין מינוי פתאומי שהגיע לאחר מכן: "לא היתה לך הרגשת אי נוחות ציבורית עם העובדה שאת עדה מרכזית במשפט של ראש ממשלה ושר התקשורת המקורב לו ממנה אותך במקביל לתפקיד?".

שגב שללה את הטענה והשיבה: "אני אציע לך אופציה נוספת לספר את הסיפור, יש פה אשת קריירה שעשתה תפקידים בכירים בקריירה שלה, זה לא מפתיע שהיא תמשיך לעשות תפקידים ציבוריים שתמיד ממונים על ידי שר. אתה יודע על ידי איזה שר התמניתי למועצת הכבלים והלווין? השר גלעד ארדן. אבל על ידי מי התמניתי לרשות השנייה? על ידי דליה איציק. שני שרים ממפלגות שונות. אז מה זה אומר? מה היה לך להגיד אז?". אז השיחה בניהם סיכם וורטהיים בציוץ נוסף: "סה"כ ראיון מתלתל".

שגב התראיינה בעבר על עדותה במשפט נתניהו וסיפרה כי החקירה שעברה הייתה חובבנית, רשלנית ומגמתית, תוך הטלת מורא ופחד בתנאים אנושיים לא מקובלים שצריכים להטריד כל אזרח במדינה. בעקבות כך, הפרקליטות ביקשה להכריז עליה עדה עוינת, אולם השפוטים דחו את הבקשה.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן