אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

עמית סגל מגנה: "מדובר בבור ועם הארץ שאיננו מכיר את השתתפותו של הרב קוק בלוויות של כמרים אנגליקניים"

עמית סגל תוקף את איש עוצמה יהודית לשעבר, אלישע ירד, שכתב אתמול (ב') בחשבון הטוויטר שלו כי "יריקה על כמרים הוא מנהג יהודי עתיק", תוך שהוא מאזכר את הרב קוק, שיצא באחד מכתביו נגד תרבות הגויים ומנהגיהם. סגל כתב בתגובה: "מדובר בבור ועם הארץ שאיננו מכיר את השתתפותו של הרב קוק בלוויות של כמרים אנגליקניים, את חילופי האיגרות איתם, ובעיקר ילד מגודל שלא הקים מעולם מחסום בין הבטן לפה. זו הסיבה שנטש את לשכתה של לימור סון הר מלך בטענה שהקואליציה שמאלנית מדי. היהדות שלו היא גירסה קוזאקית של יואב בן צרויה מינוס השירות הצבאי".

התנועה הפוליטית-חברתית "עומדים ביחד" גינתה גם היא את אמירתו של ירד. בציוצם כתבו כי "בעיני אלישע ירד לירוק על נוצרים זה לא רק לגיטימי, אלא מצווה גדולה. זה לא מפתיע שזה האיש שהיה הדובר של ח"כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית – זאת בדיוק הרוח הגזענית שמנשבת מהממשלה. זה הבית של כולנו – יהודים, מוסלמים, נוצרים ועוד, ולכן אנחנו חייבים לנצח את ממשלת הכהניסטים ופשעי השנאה"

ירד, שעבד בעבר כדובר של חה"כ סון הר-מל, נחשד לאחרונה במעורבות ברצח קוסאי מעטאן בכפר בורקה. על פי נתוני "פייק ריפורטר", המנטר שיח שנאה ברשתות החברתיות, ירד מוכר כגורם מסית ומתסיס, ובשל דברים שכתב הושעה בעבר מטוויטר. ב-6 ביוני כתב כי "הגיע הזמן למחוק את חווארה אחת ולתמיד" ופרסם סרטון עם הכותרת "למה צריך למחוק את חווארה". הוא מתגורר בשנים האחרונות במאחז הבלתי-חוקי גבעת רמת מגרון בבנימין, ופעיל בהתנחלויות בגבעות נוספות באזור. לאחרונה הוציא אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס צו מנהלי לחשוד במעורבות ברצח קוסאי מעטאן בכפר בורקה – אלישע ירד, המרחיק אותו מכל שטחי יהודה ושומרון למשך שישה חודשים ואוסר עליו ליצור קשר עם שורת אנשים נוספים.

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן