אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

עקיבא נוביק: "ללחוץ על נבחר ציבור דרך בני משפחתו זה מותר אבל מאד מסריח"

לאחר שיו"ר הכנסת, אמיר אוחנה התעמת עם מפגינה בתאילנד, שהטיחה בו ביקורת בעת חופשה משפחתית, אנשי תקשורת הגיבו הבוקר (א') לעימות בין השניים ויצרו וויכוח נוקב ברשת החברתית טוויטר.

העיתונאי גיל משעלי כתב: "מדהים לראות שאף כלי תקשורת לא מסקר את העניין. אף כלי תקשורת ממה שראיתי עד כה. ואם פספסתי סליחה. עכשיו תחליפו את אמיר אוחנה ביאיר לפיד ותחליפו את רחל באיזו ימנית, מה תקבלו? מבזק מיוחד. שליחים מיוחדים לתאילנד, מגישים בכירים באולפנים. אבל זה אמיר אוחנה, הוא ימני, דמו מותר. עצוב"

את דבריו חיזק במתינות העיתונאי עקיבא נוביק, שטען כי "ללחוץ על נבחר ציבור דרך בני משפחתו זה מותר אבל מאד מסריח. הם לא בחרו בקריירה שלו, משלמים עליה מחירים גם ככה, והם צריכים להיות מחוץ לתחום".

עיתונאים שדווקא הצדיקו את הביקורת שהוטחה ביו"ר הכנסת היו העיתונאי אורי משגב, שאמר כי "מסעות סייעני הדיקטטור. סוואדי אראב אמיר אוחנה. יו"ר הכנסת הכי פרימיטיבית, מיזוגנית והומופובית שהייתה כאן נחת היום עם משפחתו בקוסמוי. אחנו נשרפים כאן והם מתפננים ברחבי העולם. משפחה אחת של צדיקים ישראלים פטריוטים קראה לעברו בושה. בן זוגו צעק עליהם שהם מחרבים להם את החופשה. מקווה שהם ענו לו שהם מחרבים לנו את המדינה".  

אחרי שפרסמה את הסרטון שתיעד את העימות בינה לבין אוחנה, חשפה רחל מוחוני בחשבון הטוויטר שלה כי היא קיבלה איומים ברצח מצד מצביע ליכוד שתמך ביו"ר הכנסת אוחנה, שטרם התייחס למאורעות אמש.  

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן