אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

רונן צור במתקפה : "כ-3000 תלונות בעשר שעות, פושעי 14 לדין!"

לאחר שתקף בחריפות אתמול (יום ד') את ערוץ 14, בשל ראיון ההסתה שערך שמעון ריקלין עם הרב אמנון יצחק, צור קרא לציבור להגיש תלונה וכעת הוא מדווח על כ-3000 תלונות, שהוגשו רק בשעות האחרונות. "מכונת הסתה ממומנת בכסף שלנו"

לאחר שעודד אתמול את הציבור להגיש תלונה בשל התנהלות בעייתית של ערוץ 14 אתמול (יום ד') רונן צור מצייץ כך: "כ-3000 תלונות בעשר שעות! תנועת דגל ישראל תפנה הבוקר לרשות השנייה בדרישה להקפיא את הרשיון של הסתה 14. כמות הפרות מטורפת, ומכונת הסתה פרועה נגד לוחמי צה"ל, ניצולי שואה ואזרחים תמימים. זה כבר לא ערוץ תקשורת ימני. זו מכונת הסתה ממומנת בכסף שלנו. פושעי 14 לדין!"

הרקע לציוץ מגיע בעקבות ראיון שנערך אתמול בתוכנית "ריקלין ושות'" בין הרב אמנון יצחק לשמעון ריקלין, בו נשמע הרב מאשים בחריפות את "השמאלנים האלה שהקימו את המדינה – מפאי" בהפקרת יהודי אירופה בשואה.

ריקלין לא נשאר חייב והשיב לצור: "לא שזה ישנה לשנאה שלך, אבל התנצלתי כעת בשידור על דברי ההבל הללו". צור מיהר להשיב: "אני שונא מי שמשווה את בני עמי לנאצים".

מאוחר יותר התראיין יועץ התקשורת ל"שלוש עם עופר חדד". בראיון תקף צור את הרשות השנייה וטען שהיא אינה מבצעת את עבודה כנדרש. "לא ייתכן שהרשות השנייה לאור הפצת הסתה כמעט ערב ערב בערוץ 14, לא התכנסה עד לרגע זה לדיון בהפרה של תנאי הרישיון"

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן