אתר האינטרנט של אגודת העיתונאים משתדרג לפורמט חדש ואנו בתקופת הרצה שלאחריה האתר יונגש כנדרש

שמעון רקלין קורא לחרם ראשי המשק: "אעשה ככל כוחי לא לתת להם שקל שיפרנס אותם"

מגיש ערוץ 14, שמעון רקלין בקריאה לחרם נגד ראשי המשק, השובתים היום במחאה נגד הרפורמה המשפטית

בצל המחאה נגד הרפורמה המשפטית: מגיש ערוץ 14, שמעון רקלין כתב הבוקר (ב') בחשבון הטוויטר שלו כי הוא קורא להחרים את בעלי העסקים השובתים היום במחאה נגד הרפורמה המשפטית.

"לצערי הרב. המיעוט ממשיך להחרים את הרוב. ביג עזריאלי אמות פוקס מליסרון מלונות פתאל סופר פארם הם דוגמאות לחברות שמנסות לחנך אותנו ולשבות היום נגד הרפורמה. אני אעשה ככל כוחי לא לתת להם שקל שיפרנס אותם. הימין חייב להפסיק להיות פראייר. צרפו פה בבקשה עוד חברות ששובתות שאדע למי לא ללכת".

לאחר דיון חירום שכינס פורום העסקים, המורכב ממאה יו"רים ומנכ"לים של החברות המובילות במשק, בה סוכם כי אלה יפתחו בשביתה "בלית ברירה, כדי לעצור את החקיקה החד-צדדית".

בין העסקים שלא יפעלו – מרכזי ביג, קניוני עופר, עזריאלי ומליסרון – מלבד חנויות מזון ונוחות כמו סופר פארם, שנחשבות לחיוניות. בנוסף הבנקים ועסקי המזון, שחברים בפורום שבו כ-150 מהחברות הגדולות במשק, לא ייסגרו.

מהודעה שיצאה מטעם יו"ר קבוצת עזריאלי, דנה עזריאלי נכתב כך:

"לצערנו העמוק, נראה שכל הקריאות לעצירה והידברות לא השיגו את מטרתן, ולכן אנו מודיעים כי מחר, יום שני, יושבתו מרכזי המסחר והמשרדים של קבוצת עזריאלי בכל רחבי הארץ (למעט שירותים חיוניים). אנו נמצאים בשלב קריטי בו על כל אחד ואחת לבחור באיזה צד של ההיסטוריה הוא רוצה להיות, ולעשות ככל יכולתו על מנת לסמן למנהיגים שלנו לעצור, להקשיב לזעקה היוצאת מן העם ולהגיע לפתרון מוסכם"

מצאתם טעות בכתבה?

דילוג לתוכן